Rozwiązywanie problemów z chatbotem Danfoss Drives

Danfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, bardzo szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę!
Posłuchaj
00:00

Danfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, bardzo szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę! Jeśli masz na swoim napędzie kod ostrzeżenia, alarmu lub innej usterki, nie masz w pobliżu instrukcji obsługi, aby wyszukać informację, w jaki sposób rozwiązać problem – nie musisz się martwić! Chatbot Danfoss Drives mówi po angielsku i rozwiązuje problemy, aby zapewnić natychmiastową obsługę klienta.

 


Chatbot jest pierwszą aplikacją front-end klienta Danfoss Drives, w której zamiast pełnych instrukcji użytkownika publikowane są ukierunkowane moduły informacji. W przyszłości modułowe dzielenie się informacjami będzie coraz bardziej istotne w aplikacjach IoT, AR / VR i innych platformach cyfrowych.

Chatbot działa dobrze na wszystkich urządzeniach, także na Androidzie i IOS. Korzystając z bota na pulpicie, Chrome oferuje najlepsze wrażenia użytkowania.

 

Przeczytaj więcej:
bit.ly/2WDKrnS

Poradnik doboru rozwiązań drukujących - drukarki mobilne, stacjonarne i przemysłowe

Jak dobrać drukarkę do zastosowań w logistyce, przemyśle czy handlu? Na co zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o cechy i funkcje urządzenia? Jak zapewnić wysoką niezawodność pracy oraz trwałość systemu drukującego? A co z oprogramowaniem? W artykule odpowiadamy na powyższe pytania, przedstawiając przykłady nowoczesnych urządzeń drukujących, które z powodzeniem sprawdzają się w wymienionych zastosowaniach.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów