Westermo wprowadza na rynek szerokopasmowy most ethernetowy zaprojektowany specjalnie dla taboru kolejowego. Model DDW-002-B1, wchodzący w skład serii przemysłowych ekstenderów Wolverine, może być zastosowany do łączenia segmentów sieci Ethernet pomiędzy wagonami przy użyciu istniejącego 2-żyłowego okablowania zasilającego, zgodnie z normą IEEE 1901.
Ta technologia komunikacyjna jest w stanie wyeliminować problemy ze złej jakości okablowaniem, np. utlenionymi stykami. Model DDW-002-B1 spełnia wymogi norm kolejowych EN 50155 i EN 50121-4 w zakresie m.in. odporności na udary i wibracje, zewnętrzne pola magnetyczne i impulsy prądu udarowego.
Może znaleźć zastosowanie również poza kolejnictwem, np. w urządzeniach, w których komunikacja odbywa się przez pierścienie ślizgowe. Jest odporny na trudne warunki klimatyczne.
Zastosowanie komponentów wysokiej jakości pozwoliło tu uzyskać długi czas bezawaryjnej pracy (MTBF>530 tys. godzin). Nowością w przypadku tego modelu jest zastosowanie wewnętrznej powłoki Gore-Tex zapobiegającej kondensacji pary wodnej.
Pozostałe parametry techniczne DDW-002-B1: