- Cieszymy się, że w tak krótkim czasie podwoiliśmy liczbę maszyn w Wielkiej Brytanii. Paczkomat® InPost na stałe wpisał się w brytyjski rynek e-commerce. Rosnące zainteresowanie ze strony sprzedawców a także odbiorców dowodzi, że istnieje duże zapotrzebowanie na wygodny, zrównoważony sposób dostaw. To napędza nas do działania by zapewnić jak największej liczbie konsumentów dostęp do naszych usług - mówi Michael Rouse, CEO InPost International.
W Wielkiej Brytanii InPost ma kontrakty z uznanymi partnerami, jak Tesco czy Westfield, a teraz także siecią WHSmith - globalnym sprzedawcą książek, prasy i artykułów piśmienniczych, jak również jednostką organizacyjną londyńskiego transportu publicznego Transport for London (TfL), odpowiedzialną między innymi za metro. Paczkomaty znalazły się w obrębie parkingów TfL, w pobliżu stacji metra i stacji kolejowych.
Źródło: InPost