Wodorowa lokomotywa manewrowa może obsłużyć tabor o wadze 3,2 tys. ton. Dobowe zapotrzebowanie na wodór mieści się w granicach 170 kg. Pojazd został wyposażony w dwa symetryczne punkty ładowania, co pozwoli na szybsze napełnianie zbiorników, oraz dwa ogniwa paliwowe o mocy 85 kW na jednostkę. W roli napędu zastosowano cztery silniki trakcyjne o mocy 180 kW na jednostkę i zestaw baterii trakcyjnych typu LTO o pojemności 167,6 kWh.
Lokomotywa została również wyposażona w system jazdy autonomicznej, umożliwiający maszyniście jednoosobowe sterowanie pojazdem w czasie ustawiania składów, oraz antykolizyjny system rozpoznawania przeszkód. PKN ORLEN pracuje ponadto nad układem tankowania przeznaczonym dla tej lokomotywy. Jest to pierwszy tego typu pojazd zbudowany w Europie i zaledwie druga taka konstrukcja na świecie, zaraz za Chinami.
Źródło: ORLEN, pikabu.ru